Informacja dla klientów firmy
Apteka Prywatna AVENA Marzena Malinowska,
mająca na celu spełnienie obowiązku informacyjnego na podstawie art. 13 RODO
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE jesteśmy zobowiązani spełnić obowiązek informacyjny na podstawie artykułu 13 RODO. W związku z powyższym chcielibyśmy udzielić Państwu informacji dotyczących następujących aspektów naszej współpracy.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Apteka Prywatna AVENA Marzena Malinowska z siedzibą 09-400 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 67 lok. 10 i 15.
2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Administratorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu mailowego: marzena@apteka-avena.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu zawarcia umowy i wypełnienia jej warunków, podjęcia działań na Pani/Pana zapytania oraz realizowania naszych prawnie uzasadnionych interesów w szczególności: prowadzenia sprzedaży naszych produktów / usług, dochodzenia roszczeń i obrony przed nimi, zapobiegania oszustwom, przesyłania danych osobowych do wewnętrznych celów administracyjnych.
Państwa dane będą ujawniane wyłącznie upoważnionym do przetwarzania danych osobowych podmiotom obsługującym administratora lub jego podwykonawcom na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
4. Podstawą przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest:
- realizacja ustawowych zadań apteki ogólnodostępnej będącej placówką ochrony zdrowia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. „h” oraz „i” RODO,
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego związanego z zachowaniem dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa podatkowego oraz art. 6 ust. 1 lit. f. RODO niezbędność do realizacji prawnie uzasadnionego interesu jako dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, a następnie przez okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
6. Posiadają Państwo prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.